Polaczok Polaczok
240
BLOG

Z cyklu ,,Ziobro mnie podsłuchuje''

Polaczok Polaczok Polityka Obserwuj notkę 1

 

Odbyłem wczoraj rozmowę na temat dalszego rozwoju wydarzeń związanych ze sprawą Piniora oraz nowymi wydarzeniami, które są planowane między innymi przez poręczycieli Piniora na dzień 13 grudnia 2016. Mam nadzieję, że Ziobro mnie podsłuchiwał.

 

Aż się prosi aby PG Ziobro przykładowo 9 grudnia w piątek zorganizował konferencję dotyczącą zobrazowania materiału ze śledztwa w sprawie Piniora. Niezależnie od wyniku rozpoznania zażalenia na postanowienie sądu o niezastosowaniu środka zapobiegawczego, PG Ziobro i tak przedstawi stosowne fragmenty stenogramów z nagrań a także dowodów wpłat na konta podejrzanych.

 

Bez względu na to, kto ma rację w ustalaniu dziewiczości Piniora, opinia publiczna powinna poznać materiał dowodowy aby móc wyrobić własne zdanie w kreującym się sporze, gdyż konsekwencje niedomówień mogą być znaczne i między innymi mogą stanowić dodatkowy punkt do listy zarzutów przeciw obecnemu rządowi, co może doprowadzić do jakiejś zadymy na ulicy.

 

W związku z powyższym do dnia 9 grudnia, najpóźniej do poniedziałku 12 grudnia, opinia publiczna musi zapoznać się z porażającym materiałem dowodowym w sprawie Piniora i wówczas na jego podstawie oceni sobie sama, w którym systemie wartości mieściło się postępowanie podejrzanych.

 

Nie bez powodu mówię o systemach wartości, gdyż okazuje się oto, że jakiś esbek ostatnio porównał internowanie z okresu stanu wojennego do niemalże pobytu w ośrodku wypoczynkowym, zaś inni mówią o esbeckich emeryturach jako gwarantowanych już nie prawem lecz jakąś dziwną umową zawartą w 1989 w Magdalence. Tu przypominam esbekom, że osoby które gwarantowały ciągłość umowy, czyli Jaruzelski i Kiszczak, niestety już zdechły. Co za tym idzie umowę szlag trafił.

 

Wracając do tematu głównego, czyli podsłuchów, mam nadzieję, że minister Ziobro posłucha głosów zasłyszanych w eterze i wykorzysta porażające materiały właściwie, niekoniecznie w w/w terminie i celu, bo przecież inne terminy także zbliżają się, choćby 19 grudnia.

 

Polaczok
O mnie Polaczok

.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka